تا انتخابات: بسته خبری ویژه انتخابات شورای شهر بهبهان

حدود 5 نفر از پرسنل شهرداری بهبهان ، تمایل جدی به حضور در انتخابات شورای شهر دارند و مدت زیادی است فعالیت خود را آغاز کرده اند.

بهبهان ما – با توجه به نارضایتی عمومی مردم از اتفاقات اخیر شورا، برآوردها از احتمال حضور 200 نفری در انتخابات شورای شهر بهبهان آتی حکایت دارد. عمده این افراد جوانان و بویژه بانوان محترم خواهند بود.

یکی از اعضای جوان شورای شهر که سابقه نایب رییسی را در کارنامه دارد در برخی محافل گفته قصد ندارد در انتخابات شورا در سال آینده شرکت کند.

حدود 5 نفر از پرسنل شهرداری بهبهان ، تمایل جدی به حضور در انتخابات شورای شهر دارند و مدت زیادی است فعالیت خود را آغاز کرده اند.

واهمه برخی از تایید صلاحیت

با توجه به نحوه تایید صلاحیت کاندبدای انتخابات شورا و نقش پررنگ نماینده در این فرآیند، چند نفر از اعضای فعلی شورا بدلایل خاص، از جمله مشخص نبودن وضعیت تایید صلاحیتشان ، بعید است در دور بعد در انتخابات شورای شهر حضور داشته باشند. برخی از این افراد قریب به چندین دوره است که در شورای شهر به مردم خدمت صادقانه می کنند! #شناسنامه_شورا

البته ناگفته نماند، خواست مردم بویژه جوانان شهرستان از نماینده محترم نیز ایستادگی بر منافع شهرستان و برخورد با مسببان وضعیت چند ماه اخیر شورا و نارضایتی مردم است.

در هفته ای که گذشت لیستی 40 الی 50 نفره از افرادی که صراحتا حضور خود را تایید کرده اند منتشر شده که حاوی اسامی جالبی بود.

متاسفانه باب عجیبی در بهبهان در خصوص انتخابات شورا گشوده شده و آن اینکه عده ای با وجود اینکه تقریبا از عدم توانایی خود و استقبال مردم باخبرند، شانس خود را می آزمایند تا تنور “انتخابات مجلس یازدهم” را از هم اکنون روشن کنند.

 

به عنوان مثال برخی کاندیدای محترم انتخابات شورای شهر در سال 92 که با همه دبدبه ، کبکبه و شعارهای پرمطمطراق شان نهایتا اعتماد 2 هزار نفر از مردم عزیز بهبهان را جذب کرده بودند، به عنوان دلال انتخابات مجلس اخیر به اردوگاه کاندیدای مختلف سرکشی و با به رخ کشاندن رای شورایی خود، امتیازات جورواجور سیاسی در ازای حمایت دست و پا می کردند. هیچ بعید نیست برخی از هم اکنون بفکر آینده سیاسی خود باشند و بخواهند شیوه نخ نمای گذشته را پیش گیرند.

شنیده شده برخی از هواداران نماینده محترم نیز تمام قد آماده حضور در انتخابات شورای شهر هستند که در قسمت های بعد مفصلا به آن اشاره می شود.

برخی پرسنل ادارات ، دانشگاه ها و بویژه اساتید نیز تمایل خود را در قالب جلسات خانگی و محافل خصوصی بیان کرده اند که اشاره خواهد شد.

 

جهت دریافت اخبار بیشتر کلیک کنید.