نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان تشکیل شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در خصوص جهاد تبیین متأسفانه به‌اندازه توقع در کل استان خوزستان و کشور کار نشده است، تأکید کرد: اولویت‌بندی جهاد تبیین با توجه به سندهای بالادستی ارگان‌ها باید صورت گیرد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان با محوریت “جهاد تبیین” با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهبهان با محوریت “جهاد تبیین” با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست گزارش و دغدغه‌های فرهنگی بخش‌های مختلف از سوی مسئولان فرهنگی شهرستان بهبهان ارائه و در ادامه نیز اعضای شورای فرهنگ عمومی پیرامون جهاد تبیین پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در خصوص جهاد تبیین متأسفانه به‌اندازه توقع در کل استان خوزستان و کشور کار نشده است، تأکید کرد: اولویت‌بندی جهاد تبیین با توجه به سندهای بالادستی ارگان‌ها باید صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در دل تحریم‌های انقلاب اسلامی باهدایت امامین انقلاب توانستیم دستاوردهای مهم بسیاری را به دست آوریم، ادامه داد: ابعاد دفاعی و نظامی، فرآورده‌های نفتی نمونه آشکار این امر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد افزود: متأسفانه سو مدیریت برخی دولت‌ها سبب شد در عرصه اقتصادی در حق انقلاب اسلامی ایران ظلم شود و انقلاب را با دوران ظلمات طاغوت مقایسه کنند.

امام جمعه اهواز در پایان یکی از مطالبات جدی امروزه رهبر معظم انقلاب را فرزندآوری برشمرد و اظهارداشت: جامعه مؤمنین باید پیشگام در این عرصه باشند.