دو انتصاب در دانشکده علوم پزشکی بهبهان

بهبهان ما – با حضور دکتر محمد پور سرپرست دانشکده علوم پزشکی بهبهان و دیگر مسئولین دانشکده علوم پزشکی از زحمات مهندس دهقانی تقدیر شد و دکتر اختر دانش به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع  دانشکده علوم پزشکی معرفی شد.

دکتر محمد پور در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مهندس دهقانی در زمان تصدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده ، با اشاره به سوابق و تجارب دکتر اختر دانش ابراز امیدواری کردند که بتوانند با همکاری  ایشان  و تعامل با سایر همکاران قدمهای ارزنده ی در پیشبرد اهداف دانشکده و کمک به ارتقاء سطح سلامت مردم شهرستان بردارند.

دکتر اختر دانش نیزبا ابراز خرسندی در بازگشت به شهر خود یادور شد که با توجه اینکه حوزه معاونت پشتیانی  شاید مثل بخش درمان حساسیت زا نباشد  ولی واقعیت این است که  به عنوان یک واحد پشتیبان، پشتوانه فعالیت های متعددی است و حوزه خطیری است و سرکار داشتن با منابع و   سرمایه های دانشکده  قطعا کار سخت و دشواری است . بهره گیری شایسته از  سرمایه ی انسانی به عنوان  منابع اصلی سازمان ، استفاده از ظرفیتهای طرح تحول سلامت ،  برنامه های استراتژیک مبتنی بر آینده نگاری و آ ینده پژوهشی ، استفاده از فرصت ها و تهدیدها ، آینده نگری و جهت دهی فعالیتها و اهداف  متناسب با آینده و … از دیگر محورهای صحبت های دکتر اختر دانش بود.

مترون جدید بیمارستان شهیدزاده منصوب شد

همچنین در حکم دیگری آقای عبدالله داسمه به عنوان مترون جدید بیمارستان شهید زاده بهبهان منصوب از زحمات خانم بخشوده نیا تقدیر به عمل آمد.