درخواست کارگران شرکتی آب و فاضلاب بهبهان برای پرداخت معوقات مزدی

تعدادی از کارگران شرکتی آب و فاضلاب بهبهان به ادامه‌ی معوقات خود اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز (۲۷ فروردین ماه) تعدادی از کارگران شرکتی اداره آب و فاضلاب شهر بهبهان در اعتراض به بدعهدی مسئولان در پرداخت مطالبات معوقه، در محدوده محل کار خود تجمع کردند.

این کارگران گفتند: با وجود اینکه قبلا اداره آبفای بهبهان برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران وعده داده بود اما هنوز عملیاتی نشده و ما کارگران دوماه مزد معوقه (بهمن واسفند سال ۱۴۰۰) طلبکاریم. در عین حال عیدی سال گذشته ما هم پرداخت نشده است.

یکی از کارگران آبفای بهبهان گفت: مشکلات کارگران آبفای بهبهان با ۱۰تا ۱۵ سال سابقه کار زمانی آغاز شد که با شرکت آبفار ادغام شدیم. در حال حاضر کارگران از شرایط کار خود رضایت ندارند و تقریبا هر چند ماه یکبار حقوق خود را با تاخیر دریافت می‌کنند. در عین حال میزان دریافتی کارگران پیمانکاری نسبت به سایر کارگران قراردادی به ویژه رسمی‌ها به صورت حداقلی پرداخت می‌شود.

او با بیان اینکه از کارفرما می‌خواهیم مطالباتمان را بپردازد، درپایان گفت: کارگران آبفای بهبهان در یکی دو سال گذشته برای تحقق خواسته‌هایشان چندین بار به دفتر مسئولان مربوطه مراجعه کرده‌اند که در هر نوبت با بی‌توجهی مسئولان روبرو شدند.

کد خبر : 11684